قالیشویی وکیل آباد مشهد

قالیشویی وکیل آباد مشهد - قالیشویی آوا

قالیشویی وکیل آباد مشهد


آپارتمان نشینی باعث شده شستشوی فرش در خانه و به شکل سنتی به دست فراموشی سپرده شود. البته خانواده‌های زیادی هم هستند که با داشتن خانه بزرگ و ویلایی هنوز هم نظافت و شستشوی فرش خود را به مراکز قالیشویی می‌سپارد زیرا دردسرهای شستشوی فرش تمامی ندارد! از فرچه زدن و آبکشی گرفته تا کار طاقت‌فرسای جابجایی‌های متعدد برای خشک کردن فرش! هزینه‌های خرید شوینده و قبض آب و… هم به دردسرهای بالا اضافه کنید!

همچنین بخوانید….

قالیشویی خیابان احمدآباد مشهد


فاکتورهای زیادی برای یافتن یک قالیشویی خوب و معتبر وجود دارد اما مهم‌ترین عواملی که باعث تمایز یک کارگاه قالیشویی خوب با دیگر رقبای آن است، در ادامه بیان می‌شود.

ساده‌ترین کار دنیا؛ شستشوی فرش!

در قالیشویی وکیل آباد مشهد که از زیرمجموعه‌های قالیشویی آوا است شستن فرش یک کار ساده است! وقتی با تجهیزات و ماشین‌ آلات به‌روز دنیا نظافت فرش انجام می‌شود، دیگر دغدغه‌ای وجود ندارد. نه دغدغه فرچه زدن، نه آبکشی و نه خشک کردن فرش. قالیشویی آوا با استفاده از تجهیزات نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک، پذیرای فرش همه همشهریان است و برای رفاه حال مشتریان، شعب قالیشویی قاسم آباد مشهد، قالیشویی بلوار سجاد مشهد، قالیشویی خیابان احمدآباد مشهد، قالیشویی وکیل آباد مشهد و… را راه‌اندازی کرده است تا تمام همشهریان، در هرنقطه مشهد بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن از خدمات مجموعه بهره‌مند شوند.

گرمخانه‌های مجهز آوا نیز در کوتاه‌ترین زمان، فرش‌های شسته شده را خشک می‌کنند. به همین خاطر اثری از چروکیدگی یا بوی نامطبوع رطوبت در فرش‌های تحویلی مجموعه آوای مشهد دیده نمی‌شود. مراحل آبگیری، برخلاف برخی از قالیشویی‌ها به صورت لوله ای است که چروکیدگی را تا حد ممکن کاهش می‌دهد و احتمال به وجود آمدن لکه‌های زرد رنگ ناشی از بجا ماندن آب در یک قسمت فرش را کاملاً حذف کرده است. موضوع دیگر که عمل شست و شوی فرش را ساده می‌کند، استفاده از مواد شوینده با کیفیت و متناسب فرش است. به بیان دیگر موادی که در قالیشویی وکیل آباد مشهد و دیگر شعبه قالیشویی آوا استفاده می‌شود، به صورت تخصصی برای شستشوی فرش تولید شده و ph خنثی دارند بنابرای اسیدی یا قلیایی نیستند به همین خاطر هیچ آسیبی به رنگ فرش، گره یا تار و پود آن وارد نمی آید. تفکیک مواد برای رنگ‌بندی مختلف فرش نیز در مجموعه آوا رعایت می‌شود و هر بخش با هر رنگ زمینه‌ای به وسیله مواد مخصوص به خود شسته می شوند.

قالیشویی وکیل آباد مشهد - قالیشویی آوا

خدمات دیگر مجموعه قالیشویی آوا

بعد از تحویل فرش، کارشناسان مجموعه، فرش را بازدید می‌کنند و چنانچه آثاری از پارگی یا سوختگی مشاهده شود، برای ترمیم با مشتری تماس حاصل می شود. ترمیم و رفو فرش آسیب دیده در قالیشویی وکیل آباد مشهد و شعب دیگر آوا، زیر نظر متخصصان انجام می‌شود تا همخوانی رنگ‌ها، تار و پود و شکل بافت به بهترین شکل ممکن انجام گیرد. شست و شو و ترمیم فرش‌های نفیس دستباف نیز توسط دستگاه‌های اتوماتیک انجام می‌شود.

اعلا شویی، خدمت ارزنده دیگری است که در مجموعه قالیشویی آوا مشهد و تمام شعب آن ارائه می‌شود و برای فرش‌هایی است که ظریف و حساس هستند. در اعلا شویی، فرش مشتری دو بار به وسیله شامپوی فرش مخصوصی شسته شده و بعد از آن، مراحل سفید شویی و لکه برداری -در صورت لزوم- انجام می شود. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که اعلا شویی فقط مختص فرش¬های دستباف و گران قیمت نیست و برای فرش-های ماشینی که مدتهاست شسته نشده¬اند نیز پیشنهاد می¬شود زیرا دوبار شست¬شو و انجام مراحل سفیدشویی و لکه¬برداری، باعث می¬شود تا سخت¬ترین لکه¬های جا مانده فرش نیز از بین بروند.

قالیشویی آوا

قالیشویی آوا یکی از بهترین قالیشویی های مشهد با بیشینه ای بلند و درخشان می باشد. این قالیشویی یکی از مجهز ترین کارخانه های قالیشویی است و شما میتوانید بصورت آنلاین سفارش خود را ثبت و از ۵ درصد تخفیف ویژه قالیشویی آوا بهره مند شوید.

افزودن دیدگاه غیر فعال می باشد

تماس فوری