ویژگی‌های بهترین قالیشوئی

ویژگی‌های بهترین قالیشوئی - قالیشویی آوا

ویژگی‌های بهترین قالیشوئی


بهترین قالیشوئی مشهد کدام است؟

یکی از کارهای نظافتی که برای خانم‌های خانه‌دار بسیار با اهمیت است، شستن فرش است. در زندگی آپارتمان نشینی امروز، دیگر مانند گذشته امکان شستن فرش‌ها در منزل فراهم نیست. به همین دلیل پیدا کردن یک قالیشوئی معتبر مورد توجه قرار می‌گیرد. به همین دلیل قصد داریم در این مطلب شما را بهترین قالیشوئی مشهد آشنا کنیم.

ویژگی‌های بهترین قالیشوئی در مشهد چیست؟

همه‌ی ما به دنبال یک قالیشوئی معتبر هستیم که خدمات شستشوی فرش و موکت را با بهترین کیفیت انجام دهد. اما تنها ویژگی مطلوب برای قالیشوئی شستن تمیز فرش‌ها نیست. موارد زیر ویژگی‌های با اهمیت بهترین قالیشوئی است.

تحویل به موقع سفارشات

یکی از ویژگی‌های با اهمیت یک قالیشوئی خوب این است که سفارشات را به موقع تحویل دهد و متعهد باشد. زیرا معمولاً خانم‌های خانه‌دار با یک برنامه‌ی مشخصی کارهایشان را انجام می‌دهند و تمایل دارند سفارشات را در زمان مشخص شده تحویل بگیرند.

همچنین بخوانید….

آشنایی با دستگاه های قالیشویی


قالیشویی به شغل و حرفه ای اطلاق میشود که فعالیتشان شستشوی انواع فرش و قالیچه چه از نوع دست بافت و چه از نوع ماشینی میباشد البته که فعالیتشان محدود به این موضوع نمیباشد بلکه….

خدمات گسترده قالیشوئی

کار قالیشوئی‌های معتبر فقط شستن فرش نیست، بلکه انواع خدمات شستن فرش‌های ماشینی و دستبافت، تابلو فرش و موکت را انجام می‌دهند. همچنین درصورتی‌که فرش‌ منزل شما دچار پارگی یا آسیب شده باشد و قصد تعمیر و بازسازی آن را داشته باشید، رفوکاران قالیشوئی می‌توانند به صورت حرفه‌ای فرش را بازسازی کنند. خشکشوئی مبلمان و تشک خوشخواب هم از خدمات دیگر کارکنان قالیشوئی است که در محل انجام می‌شود و از این جهت برای مشتریان مطلوب است. چون دیگر ناچار نیستند، مبلمان یا تشک را به قالیشوئی ببرند.

بکاربردن شوینده‌های مرغوب

بهترین قالیشوئی از شوینده‌های با کیفیت برای تمیز کردن انواع فرش و موکت استفاده می‌کند و لکه‌های روی آن‌ها را از بین می‌برد. علاوه بر آن موجب ایجاد درخشندگی و شفافیت در فرش‌ها می‌شوند. اما درصورتی‌که در قالیشوئی از شوینده‌ی بی کیفیت استفاده شود، پرزهای فرش آسیب می‌بیند و خراب می‌شود. پس لازم است برای حفظ سلامت و کیفیت فرش قالیشوئی را انتخاب کنیم که از شوینده‌های مناسب استفاده می‌کند.

ویژگی‌های بهترین قالیشوئی - قالیشویی آوا

استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و کارکنان با تجربه

یکی از عوامل مهمی که در تمیز شستن فرش نقش بسیار مهمی دارد، استفاده از ماشین آلات و ابزارهای پیشرفته است که به خوبی می‌توانند فرش‌ها را تمیز و درخشان کنند. همچنین بهترین قالیشوئی سعی می‌کند با بکارگیری کارکنان با تجربه و کاربلد از سلامت فرش‌ها محافظت کند تا طی فرایند شستشو هیچ آسیبی به فرش‌ها وارد نشود.

این ویژگی به خصوص برای شستن فرش‌های نفیس و قیمتی اهمیت زیادی دارد. چون کوچکترین سهل انگاری در شستن فرش باعث ایجاد خسارت زیادی به مشتری می‌شود.

قالیشوئی آوا مشهد عضو رسمی اتحادیه قالیشوئی است که انواع خدمات شستشوی فرش و موکت را با بهترین قیمت و تضمین کیفیت شستشو انجام می‌دهد. شعبه‌های متعددی از این قالیشوئی در سطح شهر مشهد دایر شده که سرویس حمل و نقل آن رایگان است و به صورت روزانه فرش‌ها را جمع آوری می‌کند.

قالیشویی آوا

قالیشویی آوا یکی از بهترین قالیشویی های مشهد با بیشینه ای بلند و درخشان می باشد. این قالیشویی یکی از مجهز ترین کارخانه های قالیشویی است و شما میتوانید بصورت آنلاین سفارش خود را ثبت و از ۵ درصد تخفیف ویژه قالیشویی آوا بهره مند شوید.

افزودن دیدگاه غیر فعال می باشد

تماس فوری